تفسیر آهنگ ماوراء طبیعه





رپام

رپام
















تفسیر آهنگ ماوراء طبیعه

در اول میگه که یک زن ماوراء طبیعه در این جا یک زن رو توصیف میکنه که خیلی خوشگله و در ادامه میگه  یک مرد آره آره غریبه در این جا منظور اینه که اون زن از زیباییش در راه درست استفاده نمیکنه و به رابطه نامشروع رو میاره و در ادامه میگه یک کودک که در راه زمینه در این جا باز به بالا اشاره دارد که آن ها در این رابطه باعت بچه دار شدن زن میشود و در ادامه میگه من تنها سازمان کبیره در اینجا منظور اینه که این اتفاق فقط برای این زن ومرد نیفتاده و در جهان خیلی از آدم های زیادی به روابط نامشروع رو میارن و من در برابر این ها تنها هستم و نمیتونم جلو گیری کنم

و در ادامه میگه تازه کارن یه سوال سطح پایین در این جا به این منظور است که اون ها نو جوان هایی هستند که با این کار عمرشون روبه تباهی میفرستند و در قبر سوال های راحت رو هم نمیتونن جواب بدن

 و در ادامه میگه آره دادن تو اتاق لم دراوین در این جا به این منظور است که اون ها این کار را انجام میدن و بیخیال به عواقب اون روی تخت لم میدن و با آرامش هستند که نباید این طور باشد

و در ادامه میگه کاش بازم میرفتم و کار و بارم جور میشد میرفتم وآس و پاسم دود میشد در اینجا منظور این است کاش میتونستم یه کاری انجام بده که این پلیدی ها پاک بشه و خودم پاک بودم 

و در ادامه میگه دود میشد میرفتم و پایدار میرفتم من پیش مستر کامیار تفسیرش این است که با مقاومت زیاد و چهره ی خندان این مشکل را حل میکردم

و در ادامه میگه که البته اگه بود شانس یار میرفتم من از جهنم پایدار تفسیرش این میشه که حالا که کاری ازدست ما بر نمیاد باید اون آدم ها رو به خدا بسپاریم و خودمون رو از این محلکه نجات بدیم

در ادامه میگه بکن دلتو بعدم تو آسان برو وایسا تو وسط آسفالت واینسا لابه لای آشغال گاهی لب هات روی لب آشناست در این جا تفسیرش این است که تو هم مثل من خودت رو نجات بده و لا به لای این ظلم واینسا که این ظلم تو رو به کارهای بد میکشونه

و در ادامه میگه آره آره این جهنم کثیفه اگه شانس بیاری میری تو ی نظیفش منظور اینه که کل دنیا رو به جهنم توصیف میکنه که بعضی جاها کاملا بد ولی بعضی جاها کمتر

در ادامه میگه آره آره این کار منه وظیفه

ایجاد میکنه این کار صحیحه

که منظرو این است که  این وظیفه منه که این رو درست کنم و کار صحیح اینه

در ادامه میگه آقا وایسا گوش کن کارت دارم داداشصتتو روش کن من این کارم که تفسیرش اینه که در اول شعر آن زن و مرد را میگفت الآن داره به اونها اشاهره میکنه و زنه میگه شروع کن

و میگه البته میدونی که پایین سالم که این رو زنه میگه 

و خود رو بی دفاع در برابر این مشکلا ت توصیف میکنه ومیگه که من ساده بودم

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط امیر تیزرو در سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:رپ خونه , رپ خون , رپه , رپ فقط , رپ بیست , رپ دارا , رپیست , امیر تیزرو , پاتوق رپ,

و ساعت 21:36

درباره ی ما

به وبلاگ من خوش امدید

تفسیر

متن

دانلود

بهترین ها

تمام نشده ها

امیر تیزرو

»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 14447
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

پاتوق دختر پسرا